Tuesday, October 13, 2009

Lagi Eksklusif TSHIRT Mr Presiden (Keluaran Terhad)

Kod Tshirt: MR President
Terdapat dalam Size: XS/M/L / XL /XXL
HARGA: RM25.00 + RM5 (Penghantaran melalui Pos)



Bagaimana Untuk Dapatkan?

1. Hantar kepada: gedungkartun@gmail.com dengan menyatakan topik "Tshirt ".

Selain itu pastikan email anda mengandungi butir-butir berikut:

2. Nama Anda:

3. Alamat:

4. No Telefon:

5. Email:

6. Nota permintaan (sekiranya ada):
(contohnya anda mahukan tandatangan kartunis).

9. Jumlah pembayaran


CARA PEMBAYARAN

1. Maybank: Pembayaran boleh dibuat melalui Maybank2U atau terus masuk ke dalam akaun kami, Maybank atas nama Sepakat Efektif Sdn Bhd Ac No: 5142 5333 3006 .

2. Mengeposkan cek atau wang pos ke 153-1 Jalan Sultan Abdul Samad, Brickfields, 50470 Kuala Lumpur. Cek atau wang pos mesti atas nama Sepakat Efektif Sdn Bhd.

PENGESAHAN PEMBAYARAN

Sekiranya melalui Maybank, anda diminta mengemukakan bukti pembayaran dengan cara email atau faks kepada kami salinan resit pembayaran. Tempahan anda akan mula diproses hanya selepas menerima pengesahan ini.

PENGHANTARAN

*Tshirt akan dipos kepada anda dalam masa 2 hingga 3 hari waktu bekerja selepas pengesahan pembayaran. Tshirt anda melalui perkhidmatan kurier, samaada pos ekspress atau lain-lain syarikat.

* Kos Penghantaran:
RM5 bagi bagi SELURUH MALAYSIA

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin